متن آهنگ آغوش - معین
نويسندگان

می خوای آغوشتو از من بگیری مثل دیوونه ها تشویش دارم
اخه می دونم اینو، بی تو هر شب چه روزای بدی در پیش دارم
می خوای یادم بره روزهای خوبو که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خستم سختیا رو به عشق بوندنت آسون گرفته

نذار دستام گمشه نذار دیوونه ترشم دل من جا بمونه خودم غرق سفرشم
از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم یکاری کن عزیزم دارم از دست میرم

کمک کن از شب تردید رد شم دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیافتم بمون و عشقتو بال و پرم کن
می خوای آغوشتو از من بگیری...مثل دیوونه ها تشویش دارم
آخه می دونم اینو بی تو هر شب...چه روزهای بدی در پیش دارم

نذار دستام گمشه نذار دیوونه ترشم دل من جا بمونه خودم غرق سفرشم
از این روزای سخت و پر دلشوره سیرم یکاری کن عزیزم دارم از دست میرم

» ترانه سرا ( حمیدرضا صمدی )
» تنظیم : ( راشا تقی پور )


نظرات شما عزیزان:

طلا
ساعت16:11---10 آبان 1392
واقعا زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:متن آهنگ آغوش - معین, ] [ 23:42 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1